niedziela, 13 listopada 2011

Najtrudniej jest zacząć...

Pierwszy raz myśl o prowadzeniu bloga pojawiła się w mojej głowie jakieś pół roku temu, lecz dopiero teraz zdobyłam się na odwagę, by zamiar ten przekuć w czyn. Co prawda nadal mam masę wątpliwości, ale...
...co mi tam? Spróbujmy!
O czym będzie ten blog?
O tym co mnie otacza, inspiruje, zachwyca albo wręcz przeciwnie - przeraża.
(Spokojnie, nie bójcie się,  nie mam zamiaru się przesadnie uzewnętrzniać.)
Będę dzielić się z Wami moimi kulinarnymi osiągnięciami, wspomnieniami z podróży i wrażeniami
z miejsc, które odwiedziłam.
Boję się używać zbyt wielkich słów, ale chciałabym stworzyć fajnego bloga, do którego
z chęcią będziecie zaglądać i komentując - współtworzyć go razem ze mną.





Na koniec słowa, które dają mi siłę by działać. Kilka prostych zdań, które znaczą tak wiele.
Przeczytajcie je uważnie i dajcie im działać w Waszym życiu!

4 komentarze:

  1. Pierwsze koty za płoty;) Powodzenia z blogiem! pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  2. :) dziękuję za odwiedziny:) i życze powodzenia;) wiem jak to jest..te początki..u mnie tyka i tyka i niedługo będzie pół roku...więc życzę wytrwałośći i cierpliwości i nie poddawaj się nawet jesli będzi emało komentarzy itd.. bo tutaj tez liczysz się Ty-robisz to co lubisz, a Ci kt Cie odwiedzą i zostaną z Tobą:) mają po części szczęście, bo możesz coś ciekawego wnieść w ich życie - jako ciekawostki, nowa wiedza, inspiracje itd.:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za słowa otuchy. Wiele dla mnie znaczą i na pewno zmotywują do działania! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aj z tym obrazkiem trafiłaś w samo sedno!
    Przeczytałam, zanalizowałam, i to rezczywiście niesamowite jak tak proste słowa potrafią obudzić w człowieku nadzieje i motywacje do zmian.

    Od razu wydrukowałam i lada moment zawiśnie w jakimś widocznym miejscu!

    Co do blogowania to trzymam kciuki. Do odważnych i otwartych świat należy! A kto wie? Być może jakaś siła sprawi, że kiedyś się spotkamy w tym 'naszym' wielkim mieście.

    Pozdrawiam ciepło :)

    zebrapatterns/weheartwarsaw

    OdpowiedzUsuń